15 februari 2023

Rikwedstrijd

Grandioze jaarlijkse rikwedstrijd
Tijdens de wedstrijd voert gezelligheid de boventoon.

Rikclub De Ark.STIPHOUT

Rikclub ‘De Ark’ houdthaar jaarlijkse rikwedstrijd op 16 februari 2023, welke openstaat voor
alle rikliefhebbers. Helaas ten gevolge van corona hebben we de jaarlijkse wedstrijden in de afgelopen
jaren niet kunnen houden. Tijdens deze wedstrijd voert de gezelligheid de boventoon.
Omdat de vorige wedstrijden succesvol waren, is de aankondiging met veel enthousiasme ontvangen.

Inschrijving is noodzakelijk, omdat er veel belangstelling is getoond. Wacht daarom niet te lang met aanmelden,
want er is een maximum voor het aantal deelnemers.
Na afloop zullen zeer mooie prijzen beschikbaar worden gesteld en tevens wordt er ook gestreden om dewisseltrofee, welke jaarlijks zal moeten worden verdedigd. Tijdens onze vorige wedstrijd spatte het plezier er helemaal vanaf. Er werd gerikt, gepast, gemisèred en de aandacht was er volledig bij. Deze motivatie willen we tijdens deze wedstrijd ook hebben.
Informatie
Datum: i6 februari om io.oo uur (de zaal gaat open om 9.30 uur, tijdig aanwezig zijn)
Wedstrijd: Deze bestaat uit 5/6 rondes van 4 spellen.
Locatie: Huiskamer de Ark tegenover de kerk in Stiphout
Inschrijven: € 2,00
Aanmelding: Via email rikkenark@gmail.com of  avanderkruijssen@live.nl

(geef s.v.p. uw naam, telefoonnummer en emailadres door)