21 februari 2023

geslaagd Riktoernooi

rikken

Een geslaagd riktoernooi van Rik-club De Ark.

voor de foto’s klik hier

Afgelopen donderdag 16 februari heeft Rik-club De Ark haar jaarlijks riktoernooi gehouden in Huiskamer De Ark in Stiphout.

Er waren maar liefst 40 deelnemers die na jaren van corona enthousiast aan het riktoernooi begonnen. Een onder de vlag van KBO-Stiphout georganiseerd geslaagd rik-toernooi. Een bijzonder woord van dank aan Mw. Annelies van der Kruijssen die het toernooi in goede banen heeft geleid. Hopelijk kunnen we volgend jaar weer op haar rekenen zodat we weer een gezellig toernooi hebben.

Alle deelnemers werden getrakteerd op koffie en wat lekkers. De koffie en het lekkers werden door de vrijwilligers van Huiskamer De Ark op prettige wijze verzorgd. Daarvoor hartelijk dank.

Mijns inziens hebben alle deelnemers een fijne en gezellige rik-ochtend beleefd.

Er werden 2 rondes gespeeld van ongeveer 1 uur. Na iedere ronde werden de muntjes geteld en werd verlies en winst doorgegeven. Na de 2e ronde werden de uiteindelijke winnaars bekend. 3e is geëindigd de heer AG Tijssen, 2e is geworden de heer Peter v.d. Brug en 1e is geworden de heer Frans Luijten. Hij kreeg ook de begeerde wisselbeker en hopelijk zal hij de beker verdedigen.

Een deelnemer.