8 maart 2024

bezoek aan Philzuid??

Uitnodiging bijwonen repetitie Philzuid

voorproefje kijk op hun site

Het is weer zover! Philzuid gaat opnieuw een repetitie organiseren met publiek en waar jij ook bij kunt zijn. Dus als je altijd al hebt willen weten hoe een repetitieproces bij een symfonieorkest verloopt, dan is dit je kans. We hebben samen met chef-dirigent Duncan Ward een datum gezocht en het is geworden

donderdag 11 april in Muziekgebouw Eindhoven van 10.00 tot ongeveer 13.00 uur

Er wordt gerepeteerd aan het programma ‘Het dak eraf met Mahler 1: Titan’.

Je krijgt een kijkje in de keuken van Philzuid en Duncan Ward neemt je mee in het repetitieproces. Hij draagt een headset zodat je goed kunt horen hoe hij repeteert en wat hij tegen de musici zegt. Ook al is het repetitieschema nog niet bekend, laat je vooral verrassen en reserveer meteen kaarten!

Kaarten reserveren

De kaarten zijn gratis, maar je moet ze wel reserveren via www.philzuid.nl.

Er is kaartcontrole dus zorg dat je de kaarten bij de hand hebt.

Paar kleine verzoekjes

Graag op tijd aanwezig zijn zodat dirigent en orkest zo min mogelijk gestoord worden.

De repetitie wordt onderbroken met een pauze. De koffiebars zijn geopend voor aanvang van de repetitie en in de pauze, maar na de repetitie zijn deze gesloten. Consumpties zijn voor eigen rekening van de bezoekers.

Concert bezoeken na de repetitie: actie 2 voor 1

Hoe interessant is het om na het bijwonen van de repetitie het eindresultaat te gaan beluisteren bij het concert op zaterdag 13 april in Muziekgebouw Eindhoven. Voor wie naar de repetitie is geweest en ook het concert wil bezoeken hebben we een mooie actie 2voor1. Je koopt twee kaarten maar betaalt er een. Voor deze actie heb je een actiecode nodig. Log in op onze website, ga naar het concert van 13 april en vul in bij de actiecode:  2voor1. Vergeet niet om de code te activeren dan wordt bij betalen de korting automatisch verrekend.

Heel veel plezier bij zowel de repetitie als het concert!

Heb je nog vragen over deze uitnodiging kun je contact opnemen met Anita Goedhart anita.goedhart@philzuid.nl

Met vriendelijke groet,

Philzuid