20 mei 2024

Activiteitendag 2024

Zomeractiviteiten middag 2024 een geslaagd evenement.

Onze 55+ senioren gingen bewegen op  17 juli 2024

Allereerst moeten we de weergoden bedanken voor de prachtige dag met alleen een paar minuscule regenspatjes en verder een dag met zon en een prachtige temperatuur om activiteiten te kunnen doen.

Verder een woord van dank aan allen die zo’n dag mogelijk maken. De sponsoren als De gemeente Helmond, de wijkraad en Aandacht voor Ouderen en Stiphout Aktief en natuurlijk alle verenigingen en vrijwilligers van die verenigingen die dat allemaal tot een bewegingsfeest maken. Ik noem ze graag bij naam: TTV Stiphout, St. Antonius gilde, atletiekclub HAC, de Jeu de Boulesclub en natuurlijk onze uitvalbasis Stiphout-Vooruit in samenwerking met Senioren Netwerk Stiphout-Warande.

Maar wat zou het zijn zonder al die actievelingen (zo’n 150 personen), die bij tafeltennis, wandelen, fietsen, voetbal, jeu de boulen en schieten bij het gilde tot de oud Hollandse spelen hun beste beentje voor zetten en bovenal onwijs veel plezier aan het spel en elkaar beleefden.

Tot slot nog een knallende BBQ, waar de koks van slager Romonesco en de jongens en meisjes van de kantine van Stiphout-Vooruit ervoor zorgden dat alle deelnemers hun natje en droogje op tijd kregen voorgeschoteld. ieder zal beamen: Wat een prachtige club mensen hadden we hier bij elkaar. Veel lachende en genietende deelnemers waren de beloning voor de organiserende stuurgroep. De conclusie was wel duidelijk: Dit vraagt naar meer en we kijken al uit naar de volgende Activiteitendag 2025.

Als er nog mensen zijn die foto’s hebben van deze happening voor publicatie  dan stuur ze maar naar:

voorzitter@kbo-stiphoutwarande.nl