Muziekmiddag met het Boekelskwartierke

Op 23 oktober had de activiteitengroep weer een activiteit gepland. deze keer op zondagmiddag om meer jonge senioren de kans te geven iets van KBO Stiphout-Warande te bezoeken.

Ondanks dat onze Lindenberg de uitnodiging voor alle senioren van Stiphout-Warande niet had geplaatst zat De Smed volledig vol en moesten zelfs stoelen worden bijgeschoven. Nadat de voorzitter de loterij heeft aanbevolen met een winkelpakket geschonken door JUMBO Ralf Gijsbers als hoofdprijs en tal van prachtige prijzen bijeenvergaard door Maria Boudewijns-de Wit kon het feest beginnen. Het werd danook een waar feest met André, Jan. Mieke, ons stippentse Rianne en Thea.  Geweldige muzikanten van alle markten thuis op het toneel en met Jan als entertainer tussen de mensen in. In het Boekels "wittie"' overal wel iets op te vinden en zijn enthousiasme is binnen de kortste tijd aanstekelijk voor heel de zaal. Al lachend, blazend, mopperend, dansend daagt hij heel de zaal uit tot denken maar vooral uitbundig mee doen. heel de zaal werd een koor van jewelste. We kregen zelfs een compliment van Jan voor onze koorkwaliteit en "da wil hil wa zegge".

in de pauze werden de loten verkocht voor de loterij en die bracht maar liefst  €473,60 op en daar sprak al de tevredenheid uit bij de bezoekers. Na een fantastisch tweede deel van het optreden van het Boekelskwartierke werden de prijzen verdeeld en daarna vertrokken de mensen  zeer tevreden huiswaarts.

even nagenieten ?? wel even de 4 seconden reclame afwachten en dan advertentie overslaan.

klik https://www.youtube.com/watch?v=TLns-Jwkwg0

vervolg oldstars walking voetbal.

Beste Old Stars Football geïnteresseerde

We hebben op 28 januari weer een start gemaakt.

Was weer heerlijk om in de buitenlucht wat te bewegen en te voetballen.

Ook na afloop was het gezellig met een drankje nog even wat napraten.

Het programma voor de komende maanden ligt nu klaar:

Zaterdag om 16.00 uur:

4 maart

18 maart

27 mei vervalt i.v.m. Pinksterweekend

Daarna kijken we nog wel.

De eerstvolgende keer is dus op zaterdag 4 maart om 16.00 uur, mits het weer het toelaat.

Laat even weten of je wel of niet aanwezig bent op 4 maart.

Ook degenen die aangegeven heeft niet op zaterdag te kunnen krijgt zoals afgesproken toch deze uitnodiging en is van harte welkom als hij een zaterdag toch kan.