18 april 2024

Vrijwilligersbijeenkomst

Wij waren in Aarle -Rixtel

Met onze vrijwilligers waren we een dik verdiend dagje uit. Zelfs de zon liet mee en dan zijn gezicht zien en daardoor mogen de organisatoren Annelies en Frans terugkijken op een erg geslaagde dag.

We kregen bij aankomst in café van Dijk in “Ale” om 10:00 uur  koffie en een heerlijk stuk gebak. Toen vertrokken we na splitsing in twee groepen voor een rondwandeling en we bezochten daarbij vele markante punten. We bezochten ook de klompenmaakster en de klokkengieterij van Petit & Fritsen. De vertelsels van de twee gidsen van de plaatselijke heemkundekring waren geweldig.

Terug bij van Dijk kregen we een overdadige lunch aangeboden en zowaar de warme kroket lag geduldig op ons te wachten. Goed uitgerust en vooral goed bij gekletst konden we wisselen van  Gids om het tweede gedeelte te gaan bezoeken.

Een beetje moe, maar zeer tevreden kwamen we tegen vijf uur weer terug voor een heerlijk afzakkertje in het prachtige bruine café van van Dijk.

Iedereen die dit ook mee wil maken hoeft alleen maar zich aan te sluiten bij het luxe team van vrijwilligers van Stiphout-Warande Senioren Netwerk. er is nog werk genoeg en we zullen U met open armen ontvangen.